زندگی را دوست دارم

قلب کوچیکم مال تو

زندگی را دوست دارم

قلب کوچیکم مال تو

 

 

دلم برای تو گاهی عجیب میسوزد

شبیه شمع که خیلی نجیب می سوزد

دلم برای دل ساده ام که خواهد خورد

دوباره مثل همیشه فریب میسوزد

نشسته ای به امید که؟ گر بگیر ای عشق

همیشه آتش تو ، بی لهیب میسوزد

تو اشتباه نکردی گناه آدم بود

اگر هنوز بشر پای سیب میسوزد

من آشنای تو بودم ولی ندانستم

غریبه ها دلشان هم غریب میسوزد

برای من فقط این دل زعشق جا مانده است

که با نگاه شما عنقریب میسوزد 

 

تو را چگونه صدا کنم؟

چگونه دستهایت را بگیرم و خالی از هر نیاز شوم؟

چگونه سر بر شانه هایت بگذارم و ترانه عشق را زمزمه کنم؟

چگونه می توانم در آغوشت بگیرم و نگاه دریاییت را از

طوفان های بدخیم حفظ کنم؟

چگونه می توانم قلبت را برای خود نگه دارم؟

و چگونه می توانم به سویت بیایم در حالیکه عاشقانه می گویم:

"دوستت دارم"

نظرات 11 + ارسال نظر
مصطفی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:06 ب.ظ http://garm.blogsky.com

دل ز سودای دو چشم تو به میخانه کند رقص
لعل می گون تو در گرمی پیمانه کند رقص
محتسب هر چه کنی منع ازین بادۀ نابم
که از این بیخود و هوشیار چو دیوانه کند رقص

دلتنگی و عاشقی جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:22 ب.ظ http://ramindeltang.blogfa.com

سلام مرسی از حضور گرمتون بسیار زیبا بود موفق و پیروز باشید به امید دیدار

میلاد جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:58 ب.ظ http://sayesurati.blogfa.com

سلام
عالی بود در حد المپیک
دست گلت درد نکنه
خیلی بهم چسبید

pegah شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:58 ق.ظ http://pegahaslzad.blogfa.com

گفت: که آخر چه بود حاصل من؟ عشق فرمود: تا چه بگوید این دل من!!! عقل نالید: کجا حل شود این مشکل من؟؟ مرگ خندید: در این خانه ی ویرانه ی من
سلام ممنون از حضورت [گل][بوسه][گل][بوسه][گل][بوسه]

پگاه شنبه 2 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:59 ق.ظ http://pegahaslzad.blogfa.com

اپت هم خوشگل بود

مارال یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:04 ب.ظ http://www.maral-parniyan.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااام
خوفین؟من خوفم
مرسی که اومدی ژیشم خوشحال شدم
اژت عالی بود
بازم بیاد اون ورا

محمد یکشنبه 3 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.sarasarhadese.blogfa.com

دارید کم کم راه میفتید ها خیلی خوب بود

………………..★
…………………*………………...
☆...…………**…………..☆
..**……….*….*……..**آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

….*..*…..*…..*….*..*
……*…..*……….*.....*
……************……….
……..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
………………*..lovelo
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

هستی=دختر خوب دوشنبه 4 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:50 ب.ظ http://sui-cide.blogfa.com



[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل] ســلام دوست عزیز از آپ زیبایت نهایت استفاده را بردم [گل][گل][گل]
**********************************************************
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل] کاش می شد در میان لحظه ها لحظه ی دیدار را نزدیک کرد[گل][گل]
**********************************************************
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
بیا که تا نفسی هست یار هم باشیم **** به غنچه های محبت بهار هم باشیم
***********************************************************[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
[گل][گل]برای امروز وفردا عهد می بندم نهایت شادی را به تو هدیه کنم [گل][گل]
***********************************************************
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
به دیـــدارت شـــاد و به امید رسیدنت بیدارم***آرزومند آرزوهای زیــــــــبـــــــایــــــت
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[بوسه]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[بوسه]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[بوسه]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[بوسه]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[بوسه]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[بوسه]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~[بوسه]
[گل][گل][گل][گل][گل][گل]
~~~~~~~~~~~~~~[بوسه]
[گل][گل][گل][گل]
~~~~~~~~[بوسه]
[گل][گل]
~~~[بوسه]
[بوسه]

لیلی سه‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://poni.blogfa.com

راز دل با کس نگفتم چون ندارم محرمی
هرکه را محرم شمردم عاقبت رسوا شدم
راز دل با آب گفتم تا نگوید با کسی
عاقبت ورد زبان ماهی دریا شدم..

وفا رو از ماهی یاد بگیر
که وقتی از آب در میاد ؛ میمیره
نه از زنبور که وقتی از گلی خسته میشه ؛
میره سراغ یه گل دیگه...


همه دنیا رو نامردا گرفتن؟
نه لیلی جان وفا از ما گرفتن !
به مجنون گفت خواهم از تو اینها:
یکی خونه، یکی ماشین، یه ویلا !!!
بگفتا از کجا آرم چنین را ؟
بگفتش من چه دانم، جیب بابا !
دریغ از جیب بابا چون نباشد ...
گناهش گردن مجنون نباشد
از آن پس رفت هی دنبال لیلی
یه لیلی و دو لیلی و سه لیلی ...
آپم و منتظر

پگاه جمعه 8 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 04:37 ب.ظ http://pegahaslzad.blogfa.com

♥☻♥سلام دوست مهربونم♥☻♥
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬

اومدم یه خبری بدم و برم ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

آپم نمی خوای بیای ؟ ♥☻♥

╬═♥╬
╬♥═╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬
╬♥═╬
╬═♥╬

بیا خوشحالم می کنی ♥☻♥

محمد شنبه 9 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ق.ظ http://www.sarasarhadese.blogfa.com

………………..★
…………………*………………...
☆...…………**…………..☆
..**……….*….*……..**آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

….*..*…..*…..*….*..*
……*…..*……….*.....*
……************……….
……..*..lovel…*
…..*..lovelovelo…*
…*..lovelovelove….*
..*.lovelovelovelove…*…………….*….*
.*..lovelovelovelovelo…*………*..lovel….*
*..lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
*.. lovelovelovelovelove…*….*…lovelovelo.*
.*..lovelovelovelovelove…*..*…lovelovelo…*آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
..*…lovelovelovelovelove..*…lovelovelo…*
…*….lovelovelolovelovelovelovelovelo…*
…..*….lovelovelovelovelovelovelov…*
……..*….lovelovelovelovelovelo…*
………..*….lovelovelovelove…*
……………*…lovelovelo….*آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
………………*..lovelo
آپـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد